»

מרץ 17

1 פרסום חולצות – הפתרונות היצירתיים ביותר

חולצות מחתיכה פשוטה של ​​בגדים הפכו ארוכות למדיה החדשים, שבה ניתן לפתור כמעט כל בעיה עסקית. בעזרתו של חולצות טריקו לא יכול רק להדגים מערכת הערכים שלהם ואת מצב הרוח, ואפילו תודעה חברתית.

לדוגמא, סטודנט אחד בארצות הברית בבית המשפט נצח את הזכות ללבוש חולצת טריקו לבית הספר תעמולה פוליטית, שבו ג'ורג 'בוש מתואר, אבל היה כתובת «בינלאומית טרור» מתחת לתמונה.

כל המשווקים ויחצ"נים הכירו מזמן חולצות אחת הפרסומות הטובות ביותר. וחברות רבות עכשיו מפרסמים על החולצות הייתה תקציב שיווק מאמר מרכזי. ובכן, זה מעניין לראות מה הם חכמים מספיק כדי משווקים של כמה חברות? אנו מציעים לכם סקירה של פתרונות פרסום המעניינים ביותר על חולצות.

שנת 2008 היתה לסמן חיבור מוסיקה תקופת מיתוג מחדש. השם החדש נשמע: מרשל מוסיקה. כדי לשפר את האחסון של השם החדש של החברה, הוחלט לשחרר חולצות קידום מכירות. כתוצאה מכך, חולצות אלה הפכו כל כך פופולרי כי הם התארסו במכירות הרבה מעבר לעיר קייפטאון, שבו החברה נמצאת.

אבל עכשיו החברה היא מפורסם בעולם «FedEx» פעם שפותח חולצות קידום מכירות מסוג זה. מי לבש אותם, הפכה חברת בלדרות «FedEx».

תחנת כוח כושר – רשת מרכזי בריאות בפרסומות שלהם כבר החליט להתרחק הסיסמה המוכרת חשיפת יתר א-לה "האם אתם רוצים לרדת במשקל?", המשמש לעתים קרובות בקמפיינים כאלה. הם החליטו לשחרר את T-שסתום, לדעתך מה? עבור Zhirkov "ניכוי". אז ניסתה החברה לשפר את בריאות הציבור ולהגדיל את הפופולריות שלו. ויש להם את זה – חולצות טריקו עם "גולת הכותרת" של השסתום היה הרבה מה הטעם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>